maandag 30 april 2007

Bizznizz

In opdracht van Reclamebureau Keesie hebben Mark & Tim een re-activeringscampagne ontwikkeld voor de Postbank.

Huidige situatie: Bij het afsluiten van een Easy-Blue rekening ontvangen alle kinderen een Bizznizz-koffer met daarin de benodigdheden om je eigen bedrijfje op te starten. Tot op heden wordt de Bizznizz te weinig gebruikt.

Aan ons de taak om daar verandering in te brengen!




Het belangrijkste advies wat Mark & Tim geven is het volledig restylen van de website en huisstijl die op dit moment gehanteerd wordt. Die is te kinderachtig en niet uitdagend genoeg. Om de Bizznizz persoonlijker te maken maken we gebruik van Bram. Hij is het nieuwe gezicht van Bizznizz, iemand met een succesvolle Bizznizz waarmee de doelgroep zich kan identificeren.

Hieronder een aantal door ons ontwikkelde middelen. Voor meer info over de campagne kun je ons altijd meejlen: mtconcept@gmail.com




Geen opmerkingen: