woensdag 11 november 2009

Fontys+Marine+ComBat

Mark & Tim hebben een uniek reclameproject georganiseerd met de Koninklijke Marine en studenten van Fontys Hogeschool Communicatie. Een groep 3e jaars studenten kreeg de opdracht om een campagne te bedenken voor de Koninklijke Marine, met social media in de hoofdrol. Om de teams op weg te helpen gaven Mark & Tim een workshop over social media.


Wesley Ramakers van Praag vertegenwoordigde de Koninklijke Marine. Hij is zelf Marinier geweest en gaf een inspirerende presentatie over zijn werkgever.


Na twee weken flink ploeteren kwamen de studenten naar ComBat om hun concepten te presenteren. In de jury zaten Kris Manders, Wesley Ramakers van Praag, Niels van der Heijden en Jaime Karreman van de Koninklijke Marine. Mieke Bos en Cezanne Duijvesz van Fontys Hogeschool Communicatie. Thaïs Jongerling van ACA/JES. Tim van de Rijdt en Joey Hullegie van ComBat (Mark was ziek).


Na een spannende presentatiemiddag zijn er twee winnaars gekozen. Nathalie Eggels en Joska van den Akker hadden een mooie campagne bedacht met als pay-off ‘Gooi je roer eens om’. Als beloning voor hun creatieve werk mag het winnende team met Mark & Tim meekijken tijdens de shoot van een televisiecommercial!