zondag 22 april 2007

Coole Brand-Experience Jägermeister

Merk: Jägermeister
Opdracht: Merkbelevenis genereren tijdens het evenement "Sneekweek".

De Sneekweek is Europa's grootste zeilevenement op binnenwater. Dit jaarlijks terugkerend evenement wordt bezocht door meer dan 100.000 mensen.

Hoe denken Mark & Tim daarover?

Boeien

En dan geen saaie boei gebruiken, maar een ijsschots waarin zich een Jägermeister fles bevindt. De propositie is niet voor niets: "Alleen als ie ijs- en ijskoud is"

Op dit moment worden de ijsschotsen geproduceerd, dus schrik niet als je tijdens de Sneekweek deze nieuwe vorm van boeien tegenkomt.

De Sneekweek is dit jaar van 3 t/m 9 augustus 2007




2 opmerkingen:

Anoniem zei

je zou er zo trek in krijgen
leuk bedacht.

Anoniem zei

Heeeeeeeeel goed!Ik ben fan! Ga je nu mee uit zeilen Tim? ;) Gr. Erik!